Atitudine Economie Politica Publicat la 9.12.2009 76 comentarii
Ce imi doresc de la Traian Basescu
Dupa ce timp de doua luni, Romania a fost cuprinsa de isteria alegerilor iar politicienii s-au ocupat de toate, numai de administrarea tarii nu, trebuie sa revenim acum cu picioarele pe pamant si sa ne amintim ca trecem totusi printr-o criza economica serioasa, ca nu avem guvern, nu avem buget, iar acordul cu FMI se afla sub semnul intrebarii.
In aceste conditii, singurul lucru pe care eu il astept de la noul presedinte, este sa ne ofere rapid un guvern capabil sa aplice reformele promise in campanie. Cum pana in 2012 nu vom mai avea alegeri, PDL nu mai are niciun motiv sa amane implementarea acestor reforme.
Imi amintesc ca inainte de alegeri, dl Basescu mentionat de nenumarate ori ca nu este normal ca in Romania, “statul” sa consume 29% din buget in timp ce in tarile civilizate acest procent este de 12-14%, iar acum astept sa vad ce va face noul guvern pentru a reforma administratia.
Ma intereseaza mai putin cum va face domnul Basescu rost de voturile necesare trecerii acestui guvern prin Parlament, dar pentru economia romaneasca, este crucial ca pana la sfarsitul anului, sa avem un Cabinet capabil sa prezinte un program de guvernare coerent si un buget credibil in ochii FMI.
Atat imi doresc de la Traian Basescu si de la PDL.
PS: imediat dupa alegeri, presedintele a declarat ca va tine cont de lectia pe care “poporul” i-a dat-o. Sper sa se intample asta si sa nu mai avem cinci ani de scandal.
Citeste si: Nu ne intereseaza coloana vertebrala a lui Crin Antonescu


Cristian Orgonas, Timisoara, blogger din 2008. Am 10 ani experienta in Vanzari, Supply Chain si Achizitii, iar pe acest blog public articole pe teme economice.
9.12.2009, 2:51 pm
Amin !
9.12.2009, 8:28 pm
cine nu vrea scandal vrea pe voiculescu si pe patriciu sa sa il fure din nou. culmea nesimtirii au inceput revolutia bunului simt.
10.12.2009, 2:31 pm
corect.
fara scandal nu se face reforma in Romania.
cand isi vor da si politicienii seama ca nu mai merge. trebuie sa schimbe placa.
prefer scandal intre politicieni, asta inseamna ca nu-si mai duc la indeplinire telurile, si unul singur are fiecare in tara asta : sa-si umple buzunarele !
9.12.2009, 3:14 pm
In teorie toate bune si frumoase … doar ca DOMNUL basescu este la fel – continua sa dezbine PNL ca sa poata sa il convinga sa intre la guvernare sub un premier PDL.
Avantajul e evident – iei masuri nepopulare si dai vina pe PNL.
9.12.2009, 3:16 pm
Vali: am auzit ca PDL a invitat oficial PNL la negocieri.
9.12.2009, 3:27 pm
Exact – doar ca nu il recunoaste pe Crin Antonescu ca presedinte si vorbesc prin Tariceanu.
10.12.2009, 7:55 pm
adevarat, numai ca PNL ar trebui sa isi ia la negocieri niste servetele sa le puna sub genunchi
9.12.2009, 5:45 pm
Vali: daca incearca sa negocieze, se spune ca “dezbina” PNL-ul. Daca nu incearca, se spune ca “s-a izolat si nu are simt politic”
9.12.2009, 6:12 pm
Asta nu e negociere !!!
Sebastian Lazaroiu, consilier prezidential: Calin Popescu Tariceanu este un lider influent in PNL. PDL a rupt puntile de comunicare cu Crin Antonescu
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6701861-sebastian-lazaroiu-consilier-prezidential-calin-popescu-tariceanu-este-lider-influent-pnl-pdl-rupt-puntile-comunicare-crin-antonescu.htm
9.12.2009, 6:52 pm
Ba’ rrromani s-o terminat campania electorala..dezbina ce-i aia…Un minim de decentza pentru liberali i-ar face sa-ntzeleaga situatzia..Sh-apoi la “negocieri’ in general este un “win-win” situation..Ascultatzi ce spune “tzaru’ crin cel galben:
Eu (=Crin) vreau premier , cu majoritatea mea (=psd)…si eventual Basescu sa plece…Treziti-va..Impunetzi conditzii eventual la Bacau (=stavarache)
9.12.2009, 3:19 pm
Tu chiar ai impresia ca ii pasa?
9.12.2009, 3:26 pm
Hmmm, poti visa, asta e pe gratis.
9.12.2009, 3:28 pm
cam putin, dar realiste asteptari. acum ramane de vazut daca si restul sunt constienti de asta si isi vor calca pe “mandrie” ca sa aleaga un guvern pe care nu prea l-au vrut la inceput…
9.12.2009, 3:31 pm
Si eu astept acelasi lucru, dar pentru aceasta, presedintele trebuie, mai intai validat, lucru care momentan este imposibil din cauza PSD-ului.
9.12.2009, 3:35 pm
eu astept concedierea a 500.000 de bugetari .. in special casiere, secretare si soferi …
si mai putine borduri
9.12.2009, 3:38 pm
Eu imi doresc foarte tare sa NU IL MAI VAD………. EVER
9.12.2009, 3:41 pm
O sa urmeze un razboi de uzura cu toti oponentii. Ce ceri tu Khris e ceea ce trebuie. Nu ce o sa avem, razboiul abia a inceput. Si nu uita ca trebuie un tap ispasitor totdeauna. Asta e modelul la PDL: Sper sa-si inteleaga Traian Basescu responsabilitatea.
9.12.2009, 4:06 pm
Ayurea! eu sunt gata sa colaborez cu ministerele care au ceva in comun cu domeniul meu de activitate, daca dovedesc ca au intentii “bune”!
Asta NU inseamna ca, daca fac prostii, nu le voi critica – asa cum am procedat si alta data, cu un minister cu care am avut chiar un parteneriat semnat! Am specificat CLAR in “protocol” ca ministerul respectiv NU va impune institutiei pt. care semnam eu vreo “conduita” anume, decat NUMAI in activitatile la care se referea parteneriatul (institutia mea avand destul de multe activitati si in afara celor cu ministerul respectiv, uneori chiar “rautacioase” fatza de acesta)
Eheheeiiii… dar astea erau povesti din alte guvernari… mai democratice…
9.12.2009, 3:42 pm
Eu daca spun sincer ca vreau doar scandal, bataie, injuraturi, Euro la 4,9, certuri, neintelegeri, inseamna ca sunt psihopat? Hmm….
Dar cine sunt eu, sunt un nimeni in comparatie cu marea masa de oameni… Unul insa se remarca si el este reprezentantul nostru, al tuturor! Acum nu ramane de vazut decat in actiune
9.12.2009, 3:47 pm
Cred ca ai uitat ca perdantii psd nu stiu sa piarda si se agata ca s-au fraudat alegerile si vor sa prelungeasca criza pana cand nu se renumara toate voturile. Au camioane de probe. Deci pana nu se analizeaza camioanele cu probe nu se face nimic.
9.12.2009, 3:47 pm
Khris, articolul tau respira naivitate. Cred (cu tarie sic!) ca trebuie sa ne dorim, sa aspiram doar la idealuri tangibile. Altfel, doar vorbim ca sa vorbim.
Si da, fac parte din jumatatea ciuruita a Romaniei. Sanatate!
9.12.2009, 3:58 pm
Nu doar o jumatate este si va fi ciuruita. Dar despre asta vom vorbi peste 5 ani. Nu uita sa imi dai un buzz atunci!
MOMENTAN, LUCRUL CEL MAI IMPORTANT ESTE:
cei care au votat cu dl. basescu NU mai au nici un drept sa vorbeasca pentru urmatorii 5 ani, pentru vointa lor s-a adeverit, traind bine in ultimii cinci ani, au decis sa il investeasca cu incredere pentru inca cinci ani! Noi, toti ceilalti, trebuie sa ne retragem, in liniste, in colt, sa ii lasam pe ei pe scena, sa ne arate cum se guverneaza, cum se face politica, cum trebuie facuta economie, tot. Din moment ce noi, cei care avem foarte multe obiectii impotriva lui, am ajuns sa fim in minoritate, trebuie sa aratam politically correctness, si sa recunoastem deschis ca in democratie majoritatea decide. S-a decis deci. Acum nu ramane decat sa ii lasam sa ne arate TOT ce stiu.
11.12.2009, 5:47 pm
Pai nu ti-au aratat ma deja ce stiu? O sa se puna 3 ministri la toate ministerele: nutzi, berceanu si videanu. Ce ne trebuie mai multi? Cu baselu la carma suntem clar pe un drum… vedeti voi care in maxim 1-2 luni
9.12.2009, 3:53 pm
In ceea ce priveste guvernul si cheltuielile publice nu stiu daca te poate ajuta, nici macar daca vrea, dar daca ii place de “sufletelul” tau poate cu siguranta sa-ti numeasca o ruda ca sef al vreunui serviciu secret!
Keep Dreaming!
9.12.2009, 3:54 pm
Si daca nu face ce a promis si ce astepti tu de la el si de la noua clasa politica??
Atunci??
PS. Se pare ca lumea uita ca “noua” clasa politica sunt fix aceeasi care au adus tara unde este, sunt aceiasi de acum 1 saptamana…
PS2. Basescu e tot basescu nu e o versiune noua… De ce toata lumea se comporta ca si cum acum dupa alegeri este alta persoana?
9.12.2009, 3:59 pm
Poate fiindca il ultimele ore inainte de a se inchide urnele si-o fi pus pantalonii maro?
Eu personal cred ca, daca nu esti soi DE TOT “rau”, faptul ca ai purtat pantaloni maro macar cateva ore, poate sa-ti deschida binishor ochii asupra propriilor greseli – si sa-ti schimbe binishor comportamentul (NU si “caracterul”, cu care, din pacate, te nasti)
9.12.2009, 4:05 pm
da.. si a inceput sa vada greselile facute in ultimii ani si o sa se pocaiasca si o sa munceasca doar pentru binele tarii..
naivi mai puteti fi….
9.12.2009, 4:08 pm
eiiii… acum da-mi si mie voie sa nu umplu tastatura de lacrimi (asa cum au facut peste 3 / 4 din lista mea de YM)
9.12.2009, 4:15 pm
o sa curga miere si lapte in romania, o sa apara autostrazi suspendate, ingropate peste tot, o sa fie salariul minim de 3000 eur garantat pe viata pentru orice roman, pensia minima 3000 EUr, o sa fie bine
de-abia astept.
PS. sa dispara dracului toate firmele si toti capitalistii astia care traiesc pe seama poporului. Sa nationalizam si sa dam la popor inapoi.
10.12.2009, 12:49 am
Numai temperamentul nu poate fi schimbat, caracterul poate fi schimbat! In rest, sunt de acord.
10.12.2009, 9:26 pm
@Codruta:
“Consonant” are dreptate, temperamentul il mostenesti si nu se schimba, caracterul ti-l formezi si se poate modifica. NU STII, NU VORBI.
9.12.2009, 4:01 pm
Daca, in mod absolut ipotetic, stil SF, opozitia s-a hotari sa nu miste un deget, ar fi cea mai tare miscare. Astfel, vocea poporului, prin pdl, s-ar auzi clar si raspicat. Ar fi cel mai mare show vazut pe Terra, sa ii vedem pe Videanu, Udrea, Berceanu, Boc si Blaga in plina actiune.
Insa, din pacate, mirajul ciolanului afumat graieste necontenit…
9.12.2009, 4:10 pm
Da, mãi! dar ca sa parafrazam (pe invers) un personaj “celebru” la inceputul lui ’90: “nu putem noi construi / repara cat sunt in stare sa darame astia” de care zici tu
9.12.2009, 4:11 pm
Crezi ca “Ar fi cel mai mare show vazut pe Terra, sa ii vedem pe Videanu, Udrea, Berceanu, Boc si Blaga in plina actiune.”?? Vor face acelasi lucru, pentru ca doar asta stiu sa faca (nu zic care, ca sa nu vorbesc urat). Da’ cred ca va imaginati si voi destul …
Oricum si eu imi doresc (da’ rau de tot) ca Basescu+PDL sa guverneze singuri-singurei, sa nu-i deranjeze nimeni, sa nu-i blameze nimeni, sa nu-i contreze nimeni, sa nu-i sece nimeni, sa nu-i controleze nimeni. Si sa vedem daca mai zbiara ca “au vrut sa faca da’ i-au oprit oamenii cei rai”.
9.12.2009, 4:16 pm
Corect! Cu sfuletul meu curat imi doresc sa nu ii deranjeze nimeni! As fi chiar dispus sa trag in cei care ridica un cuvant impotriva lor. Cum isi permit???? Majoritatea a decis, trebuie sa ii lasam sa ne faca viata roz. Si momentan doar unul stie adevarul: dl. videanu. e fiind mega roz
10.12.2009, 4:38 pm
fii pe pace! imediat ar gasi dusmani externi (rusi, arabi, unguri, evrei, criza, anticriza) si naturali (seceta, incalzirea globala, inundatiile, etc); oamenii astia au aratat, nu o data, ca habar n-au de meseria numita guvernare.
9.12.2009, 4:08 pm
Faptul ca traversam o criza economica fara precedent in ultimii zeci de ani nu trebuia sa-l uitam nici macar un moment.
9.12.2009, 4:12 pm
Who cares? Crezi ca basescu, videanu, berceanu, orban, vanghelie….etc simt vreun milimetru din criza asta. Ei prefera sa se intalneasca la mai sa ia o ‘gustarica’. Chiar asa naivitatea e noul trend in tara asta? Chiar asa uitam de fapt cine este si cum functioneaza basescu?
9.12.2009, 4:24 pm
Eu doar o singura dorinta. Cu atat am ramas. Si sincer, imi vine sa plang, atat de mult imi doresc cateodata sa mi se indeplineasca. Acceptand situatia actuala, in baza votului liber exprimat de fiecare, am o ultima intrebare pe care am sa o pun pana la noi evenimente mai importante:
Care este secretul de trai bun al celor peste 5 milioane de cetateni care au investit cu incredere pentru inca un mandat?
Cineva, oricine, sa imi explice. Va multumesc anticipat!
9.12.2009, 5:23 pm
Secretul de trai al celor peste 5 milioane de cetateni care au investit cu incredere pentru inca un mandat, nu-l cunosc, insa un exemplu pentru care l-au votat zeci de persoane dintr-un sat ar fii de exemplu faptul ca PDL-ul le-a facut un pod peste raul din sat.
10.12.2009, 4:39 pm
pedeleul le-a facut un pod?cu bani din buzunarele pedelistilor sau din ai intregii tari? auzi, ce-ar fi sa retragem dreptul de vot celor care nu platesc impozite si nu au macar 8 clase absolvite?
9.12.2009, 4:29 pm
Inteleg dorintele astea. Si eu mi-as fi dorit ca Caligula sa nu-si fi facut iapa parla…, scuze, senator, sau ca Nero sa nu fi dat foc la Roma ca sa creeze o diversiune si sa scape de contestatari. Dar n-a fost sa fie. Mi-e frica ca istoria se repeta, exista tendinta asta
9.12.2009, 4:37 pm
Ufff, ai zis-o pana la urma.
9.12.2009, 6:25 pm
1. Caligula nu si-a facut iapa senator, avea un armasar numit Incitatus, pe care se spune ca ar fi incercat sa-l faca senator. Povestea este putin credibila, deoarece tot Caligula este cel care a restaurat alegerile in Roma, care erau interzise de pe vremea lui Augustus. Caligula a avut alte probleme.
2. Nero nu a incendiat Roma, dimpotriva, exista toate dovezile ca ar fi incercat sa oreasca flacarile (el se gasea in vacanta in afara orasului, dar a revenit in mare viteza). Ceea ce a facut Nero dupa incendiu este foarte rau. Iar asta cu persecutia crestinilor este tot o poveste, evident, crestina. Nero a persecutat cam pe toata lumea, de exemplu si-a ucis mama (care la randul ei era o criminala, dar in fine).
3. Istoria nu se repeta decat daca nu cunosti istoria, iar daca nu cunosti istoria oricum nu ai sentimentul ca repeti ceva pentru ca nu stii ce a fost inainte.
Articolul este foarte bine scris, a venit timpul sa se faca si treaba in tara asta si aiba avere si oamenii de valoare si nu numai cantaretii de manele. Oricum cred ca noi romanii suntem intr-o situatie imposibila: nu cred ca exista vreun om politic care sa nu fie discreditat la lider.
9.12.2009, 4:40 pm
primul pas spre a nu avea 5 ani de scandal: incercarea de divizare a pnl.
ma tot intreb pana unde se poate intinde naivitatea?
9.12.2009, 5:13 pm
Nu au tupeul sa faca guvern minoritar (PDL -+ UDMR), stiu ca vine dezastrul.
Asa ca rup ce pot din PNL, dar nu o sa le iasa ca ultima data.
9.12.2009, 5:13 pm
Si daca nu vei primi NIMIC din ceea ce ii ceri? Iti va parea rau ca i-ai acordat votul? Mergi sa il ceri inapoi? Promiti sa nu il votezi data viitoare? Ups.. am uitat.. nu mai are data viitoare. Poate sa faca ce vrea el acum…
9.12.2009, 5:15 pm
Mai care-i treaba se da ceva premiu la ala care e mai poetic in dezamagirea lui? Sau ce-i cu concentrarea asta de lamentari pe cm patrat?
. Pensii nu ma-ntere daca le mareste, nu-i cer asta, m-am obisnuit sa-i platesc lemnele de foc la bunica-mea. Da daca se face fabrica de procesare a produselor agricole din sat asa cum zicea pe la dezbaterile cu Geoana si cu Crin are o bulina de la mine. Nu ca l-ar interesa, ca oricum e al doilea mandat, dar intra in istorie.
La noi nu stie lumea sa puna mana si sa munceasdca dupa alegeri? Stam si ne lingem ranile unii la altii?
Kris a zis ce vrea de la Basescu. Eu is de acord si adaug ca mai vreau sa faca asa guvern sa tina cota unica de impozitare. Si sa creasca nivelu de trai sa incasez si eu ceva mai mult din chirii
9.12.2009, 5:21 pm
Vad ca tu ai vrea sa munceasca altii pentru tine
Trebuie insa ca Basescu sa fie in stare sa puna un guvern. Mult peste puterile lui.
Asa ca poti sa mai astepti cu chiriile, dupa falimente si concedieri bugetare o sa bata vantu’ prin apartamente.
9.12.2009, 5:27 pm
Ptr. mine muncesc eu. Si pot sa astept, munca mea e f. banoasa. Chirii&stuff sunt doar investitii.
9.12.2009, 5:18 pm
stai linistit khris. ca vine imediat videanu, il ia dupa el si pe pogea, si iti rezolva bugetu’ cat ai zice “bordura”.
9.12.2009, 5:27 pm
Terminati – nu mai pot de ras… si ar trebui sa plang cand ma gandesc ce dezastru ne asteapta.
9.12.2009, 5:29 pm
Cam asta astept si eu. Mai ales ca acum presiunea asupra lui este mai mare ca oricand din partea populatiei. Iar de presiuni electorale nu mai poate fi vorba: peste 5 ani nu va mai candida…
9.12.2009, 5:58 pm
Deja imi smulg parul din cap si imi tai venele pe lung pentru ca Basescu nu va mai candida peste 5 ani !
9.12.2009, 6:12 pm
personal, sunt in favoarea unei aliante PDL-PNL, mai ales ca nu mi se pare ca a fost prea rea guvernarea Tariceanu. poate isi va relua postul
9.12.2009, 7:36 pm
Oricît ar p?rea de ciudat, un guvern minoritar PDL ar mul?umi, mai mult sau mai pu?in, pe toat? lumea. B?sescu r?mîne la butoanele guvern?rii, iar opozi?ia st? pe margine ?i taxeaz? gre?elile. Care nu vor fi pu?ine, în aceast? faz? crunt? a crizei. Depinde acum cît de tare vor ?ipa din liberalii ( mai ales) din teritoriu. Vezi ?i http://teaca.wordpress.com/2009/12/09/broasca-si-scorpionul/
9.12.2009, 7:56 pm
Pai Basescu ti-a mai dat doua guverne pana acum
Buuuuuuuuuuuneeeeeeee amandoua
De ce esti asa neincrezator?
9.12.2009, 8:04 pm
NU STIU CINE VA CITI ACEST MESAJ, DAR MI-AS DORI SA FIE CITIT DE CINEVA. MA BUCUR CA TARA NU A AJUNS DIN NOU PE MANA PSD.DESTUE FABRICI ALE STATULUI IN PARAGINA.IN ORASUL MEU SUNT DESTULE SI OAMENII SUNT ATAT DE SARACI .ESTE TRIST CA AM AJUNS AICI?NU MA PRICEP LA POLITICA, DAR MI-AS DORI CA MAI PRESUS DE AMBITII POLITICIENII SA LASE AMBITIILE SI SA SE GANDEASCA SI LA NOI CARE MUNCIM LA PARTICULARI CARE SE INBOGATESC PE MUNCA NOASTRA A ROMANILOR , SI PRIMIM NISTE SALARII DE NIMIC DE LA DUMNEALOR.
MA BUCUR CA AVEM UN PRESEDINTE CARE LUPTA, SI IMI DORESC SA FIE ADEVARAT CEEA CE SPUNE. IMI DORESC SA FACETI CEVA SI PENTRU NOI CEI CARE LUCRAM IN MEDIU PRIVAT,DACA SE POATE ISI BAT JOC DE NOI SI DE MUNCA NOASTRA LA NOI , IN TARA NOASTRA.MA BUCUR CA ATI RAMAS PRESEDINTELE NOSTRU DOMNULE TRAIAN BASESCU. CU DRAG IRINA.
10.12.2009, 1:33 pm
De ce nu-i scrii direct lui Basescu? Ai vazut, chiar in confruntarea televizata cu Geoana Basescu a vorbit de cazuri concrete cu probleme
9.12.2009, 9:04 pm
…dl blogger pueril…
…dupa ce a participat la isteria anti-Basescu de tip leninist psd…
…incepe sa dea sfaturi…
…asta este exact tipica rrrrrrromaneasxa….curat bun simt…
…nu credeti ca sfaturile ar trebui transmise copiilor zgubistici scapati din zgarda…pnl, psd, etc
9.12.2009, 9:12 pm
@TeacaA
Aloooo! In Romania a existat o singura guvernare minoritara de la ’89 incoa’! PNL… sprijinit pe NV de PSD. Stii vreun partid care ar sprijini pe NV si dezinteresat PDL?
10.12.2009, 4:43 pm
de guvernul minoritar Nastase ai auzit? era sprijinit in Parlament de UDMR dar tot nu ajunsese la peste 50%.
9.12.2009, 9:14 pm
@irina
Ti-am citit mesajul! Si ce daca?
9.12.2009, 9:21 pm
EU ASTEPT SA-SI DEA DEMISIA PENTRU FRAUDAREA ALEGERILOR SA PUTEM TRAI INTR-O TARA NORMALA.
9.12.2009, 10:03 pm
hi,hi,hi! Cei care fraudeaza alegerile o fac pentru ca sa AJUNGA / RAMANA la putere – in NICI un caz ca s-o paraseasca, dandu-si demisiile!
Ce idee…!!!
9.12.2009, 10:35 pm
Pai daca ar fi cum spui tu ar trebuii sa-si dea demisia cel putin 70% din parlamentari. Toti de cand e democratie in Romania au fraudat mai mult sau mai putin alegerile. Daca cei care acum ridica nasul sa spuna ca ei nu mai vor alegeri fraudate au fost inparlament 20 de ani prin care sa propuna un sistem electronic care sa inregistreze CNP alegatorului si s-ar fi vazut la orice ora daca acela a mai votat. Acum ca masinaria infernala a unora a avut rezultate mai bune ca ale celorlalti e frauda. Daca frauda era atat de mare nu mai sarea Geoana in sus de fericire ca a castigat. Probele pe care le-au adus le cunosteau de la ora 21 dar au fost siguri ca fraudele lor au fost mai multe si mai bune decat celelalte(vezi campania anti Basescu de la Antena 3 si Irealitatea din ziua alegerilo).
Crezi ca pana acum ai trait intr-o tara normala? Te inseli. In 2004 au fost cel putin 110000 de voturi de partea lui Nastase, facute cu aceeasi masinarie infernala. S-a pus batista pe tambal pentru a nu avea sute de arestari din partea politicienilor si nu numai. Acum, primi care ar trebuii arestati sunt cei pe care i-am vazut toti la Antena3. Crezi ca va fi cineva arestat? Nu.
Codruta e anti Basescu si asta ia intunecat mintile, nu mai are nici o legatura cu realitatea.
10.12.2009, 12:43 am
Eu nu cred ca am fost nepoliticoasa cu tine – si nici n-am zis ca blabla-urile lui Base “v-au intunecat mintile”! Dar statistic vorbind pot sa afirm ca DE DEPARTE sustinatorii de pe Internet lui Base prezinta un procent MULT mai mare de mârlani decat ceilalti!
CARE anume e “realitatea” pe care n-o mai vad eu? Ca de fapt toti cei care fraudeaza alegerile se grabesc sa-si dea demisiile cand le cere boborul? Te rog sa demonstrezi aceasta “realitate” macar printr-un singur FAPT!!!
In alta ordine de idei, solicitarea Danielei e naiva – pentru “fraudarea alegerilor” NU “demisia” e sanctiunea – fraudarea e CAZ PENAL – si se pedepseste cu INCHISOARE!!!
Motiv pentru care NICIODATA nu se va bate prea tare toba ca vreun politician prins asupra faptei sa fie pedepsit! pentru ca sa nu creeze precedente!
Exemplul cel mai bun este Maghiar, fostul rector al Universitatii Oradea (acum vreo 12 ani) – prins-dovedit, scandal in presa samd. – nu i-a facut NIMENI, NIMIC!
10.12.2009, 8:56 pm
Nici eu nu am fost nepoliticos cu tine, da-mi un singur FAPT ca am fost nepoliticos .
De ce nimeni de 20 de ani nu vrea sa faca ceva pentru a nu se mai frauda alegerile? Tuturor le convine situatia. Acum a iesit mai mult scandal pt. ca baietii(PSD+PNL) au aruncat camioane de bani pentru a scapa de Base si nu pot inghiti asta, e mult prea urat rahatul pe care l-au imprastiat peste tot(asta e primul FAPT), pentru a mai sta 5 ani departe de robinetul banilor. Acum ca masinaria lor a functionat mai bine ca a celorlalti(a recunoscut si tov Ponta), e caz de frauda. Poti sa ne spui si noua cu ce ocupi in timpul liber(in afara de faptul ca esti persoana independenta)?
Merci!
9.12.2009, 10:07 pm
am uitat ceva ,poate dupa ce aude toata lumea cum a fraudat alegerile isi da demisia, aici aveti proba audio
http://blog.imperiaonline.me/2009/12/07/avem-dovada-fraudarii-alegerilor-prezidentiale/
9.12.2009, 10:52 pm
Cel care vorbeste pe inregistrarea aceasta mi se pare ca e vocea dl. Dragnea.
Daca 1 vot in 33000 de sectii de votare au putut fi fraudate atunci toti din comisiile alea sunt de partea lui Basescu. Toti acestia au fraudat alegerile, asta inseamna 33000*7=231000 de viitori puscariasi. Hai sa fim seriosi.
9.12.2009, 11:10 pm
Cam putin iti doresti de la un presedinte…
10.12.2009, 7:37 am
Imi doresc de la Basescu sa isi focalizeze calitatile care l-au ajutat sa il faca praf pe Geoana in rezolvarea unor, daca nu multor, probleme importante ale tarii, pe linga problemele lui personale.
Un dintre calitatile lui se pare ca a fost, dupa cum crede soacra-mea, un pact pe care TREBUIE ca l-a facut cu Vintu ca sa il bage in caldare pe Domnul Geoana care a cazut “paishpe’ din carti”, la un coniac mic. Am ris ca la paishpe ani cind am realizat ca se poate, de la un om trecut si el prin viata!
10.12.2009, 10:05 am
un lucru am invatat
politicienii romani nu invata nimic niciodata
dl pres basescu , cu atat mai putin, desi inteligenta diabolica( prin comparatie cu prostanacia multora, bineintele) l-ar predispune
poate dl tariceanu sa fi invatat ceva , ha ha
10.12.2009, 10:53 am
Am ramas fara glas – si nu prea mi se intampla (fara voia mea).
Ar fi bine sa primeasca aceste “caracterizari” si cei de la WallStreetJournal. Nu spun sa le accepte “dintr-o suflare” ci doar sa fie baza unor documentari care sa stea la originea articolelor privind Romania si alegerile din Romania si viata din Romania. Articolele lor sunt parca scrise la comanda PDL si se vede ca nu au nici un fel de documentare la baza si scrise de persoane care nu au calcat vreodata in Romania.
10.12.2009, 12:26 pm
Eu credeam ca cei care l-au votat pe marineru turmentat vor scandal.
Stii cum se zice, speranta moare ultima. Speranta ta va muri peste 5 ani.
Intre timp, sa traiesti bine, la fel de bine ca si pana acum.
11.12.2009, 2:30 am
ar fi bine sa ne aminim ca basescu a declarat ca nu are cum sa se lupte cu criza mondiala si ca atare el si guvernul boc nu vor lua nici o masura in sensul redresarii economice.
in timp ce multe state (ex polonia) au luat masuri anti criza si au iesit din criza.
in plus nu vointa conteaza cand vorbim de clasa politica in general si mai ales de pdl. nici macar propriile interese, ci competenta lor. ii vezi tu in stare sa faca ceva? numeste pe cineva capabil!
imi pare rau khris, dar nu conteaza absolut deloc ce iti doresti tu de la basescu.