Blogroll

ARHIVA

Atitudine Politica Publicat la 30.11.2009 142 comentarii

Jos labele de pe Timisoara!

Aud ca domnii Crin Antonescu si Mircea Geoana se vor afla maine in Timisoara pentru a semna ceea ce dansii numesc “Parteneriatul pentru Timisoara”, parteneriat de care timisorenii ma indoiesc ca au nevoie.

Se incearca astfel ca de ziua nationala a Romaniei, sa li se introduca timisorenilor pe gat un candidat ce il are in spate pe dl Ion Iliescu, un personaj care neoficial este “persona non grata” in Banat, iar primarul Timisoarei, dl Ciuhandu, se umple inca o data de ridicol prin sustinerea in turul doi a domnului Geoana.

Comunistii – fostii PCR-isti sau noii social-democrati - nu au avut niciodata succes in capitala Banatului, iar asta o dovedesc inclusiv rezultatele obtinute aici de dl Iliescu, cel care in 1992, atunci cand Romania nu se dezmeticise inca, a obtinut in Timis un scor jenant (36% din voturi), desi la nivel national a castigat cu 61%.

Este democratie, iar domnii Antonescu si Geoana sunt liberi sa faca ce vor, insa mi se pare imoral ca exact de ziua nationala a Romaniei si la 20 de ani de la Revolutie, cei doi sa vina in primul oras liber de comunism pentru a ii face propaganda electorala unui candidat in spatele caruia se afla Ion Iliescu.

Jos labele de pe Timisoara domnilor!

Share

Tags: ,

142 comentarii

  1. Stefan A.
    30.11.2009, 6:13 pm

    Am ajuns sa citesc modul in care este badjocorita memoria revolutiei !
    Voi banatenii ar trebui sa demonstrati in fata unei astfel de manipulari ordinare !
    In curind calaii vor devenii eroi ? Ce tara !

  2. Francesco
    30.11.2009, 6:17 pm

    Mai avem sa aflam ca d-l Geoana a fost printre semnatarii Proclamatiei de la Timisoara…

  3. br3b
    30.11.2009, 6:18 pm

    Oamenii sunt consecventi strategiei lor de campanie. “Avem o problema in Ardeal, Banat si Dobrogea.” (Viorel Hrebenciuc)

    E totusi o tara libera. Oricum, efectele acestui gen de ipocrizie mi se par minime. Iar oamenii carora li se adreseaza, sunt deja decisi.

  4. Mareshall
    30.11.2009, 6:22 pm

    Eu nu inteleg de ce tot sustin unii (din ce in ce mai multi din cate vad) ca in spatele lui Geoana s-ar afla Iliescu sau mai stiu eu cine.
    Haideti sa gandim obiectiv – Geoana e sustinut de toata masinaria de partid (nu numai de figurile cele mai proeminente) – si cunoastem cu totii foarte bine ce inseamna PSD in teritoriu!
    Eu propun sa nu ne lasam manipulati de tabara politica adversa (PDL + Basescu) care sustine sus ca Iliescu il controleaza pe Geoana.
    Si in plus, sa gandim fiecare cu mintea lui… Iliescu e deja istorie ( avand in vedere varsta lui de 80 ani), in timp ce pe Geaona l-am auzit in seara asta spunand raspicat ca se doreste nu numai mentinerea, dar si micsorarea cotei unice, in totala antiteza cu gandirea proletarista a lui Iliescu, care, dupa cum stim din trecut, este adeptul cotei regresive.
    Asadar, fara sa am niciun fel de partizanat politic, mi se pare un lucru aberant sa spui ca in spatele lui Geoana se afla Iliescu… sincer.

    • un "golan"
      30.11.2009, 6:31 pm

      Spui: “l-am auzit aseara….” l-ai auzit si trimitand romani in cosmos, hranind 80 de mil de romani, dand cate 25 de mii de euro fiecarui roman intors acasa si alte tampenii d-astea. Cat de credibil poate fi un individ atat de…. atat de aiurea pur si simplu?!

    • mike
      30.11.2009, 6:52 pm

      Cred ca voiai sa spui “progresiva” daca vorbim de cota unica , mai mult si-a scos din program acum dupa primul tur impozitare progresiva pornind de la 20% si daca vrei si mai mult cota sata unica celebra este creatia PDL: impusa in alianta Da. E o masura liberala luata totusi de PDL. In cconcluzie geoana nu e controlat numai de “bunicuta” ci si de alti “interesati”. Nu pot sa cred ca un om de stat se poate prezente la raport in delta la SOV, dar cine stie o fi mai mare-n grad.

    • tino
      30.11.2009, 7:05 pm

      :) Iliescu adept al “cotei regresive”? Ma indoiesc! Nu e niciunul adept al unei astfel de cote. Nu ca nu ar fi placut.Dar vor toti fie cota fixa fie impozitare progresiva.

    • cristi
      30.11.2009, 7:29 pm

      si cu vizita la moscova ……..

    • bugsy
      30.11.2009, 7:29 pm

      Mai rau, in spatele Prostanacului se afla Marean!

    • Mugurel Dragusin
      30.11.2009, 8:21 pm

      Si eu l-am auzit spunand ca sunt 80 de milioane de Romani :) Nu inseamna ca e si adevarat. Ti-ai dat singur raspunsul; afirmi ca are in spate toata masinaria de partid. Masinaria include si pe Iliescu & Co, Iliescu fiind chiar presedinte de onoare al PSD!

  5. skortzy
    30.11.2009, 6:27 pm

    Desi votez cu Basescu (vot antiPSD), cand vad astfel de articole incep sa regret…
    Ce aveti domn’le cu astia?
    Basescu a facut ditamai referendumul ca sa il ajute in alegeri si noi ne plangem ca astia fac un meeting la Timisoara?
    Exagerarile strica…

    Parca am auzit si ca primarul vostru iubit participa la meeting-ul asta? O fi si el comunist mai nou si v-ati prins asa tarziu? ;)

  6. lika
    30.11.2009, 6:28 pm

    Dragi timisoreni, va iubim dar va dorim sa aveti tara voastra. Rupeti Ardealul de restul tarii caci nu va meritam si construiti aceea societate fara comunisti.
    Adio.

    • Ai perfecta dreptate
      30.11.2009, 6:50 pm

      Chiar nu meritati Timisoara. Ar trebui sa va limitati la Caracal, Corabia si imprejurimi… Timisoara ar trebui sa va ceara viza la intrare, acordata mai greu ca la americani, cel putin pana veti intelege notiunile de multiculturalism, convietuire, respect reciproc.
      Si , ca o paranteza… cred ca si timisorenii si-ar dori o tara a lor

      • Cristian Orgonas
        30.11.2009, 6:54 pm

        va rog fara discutii de acest gen, pentru ca nu ajungem niciunde. Banatenii sunt si ei romani la fel ca si moldovenii sau oltenii.

    • Ai perfecta dreptate
      30.11.2009, 7:03 pm

      Scuze, dar cum poti sa afirmi ” va iubim dar va dorim sa aveti tara voastra. Rupeti Ardealul de restul tarii…” si sa nu meriti un raspuns pe masura ?

      • George
        30.11.2009, 10:19 pm

        Eu sunt oltean si nu-i suport pe comunistii astia deghizati in social-democrati. Cand or sa dispara lipitorile astea din PSD poate nu o sa mai am asemenea ura pe ei dar pana atunci ei conduc partidul cu toate ca dau impresia de democratie. Ma ingrozeste gandul ca ar putea sa conduca din nou destinele Romaniei si sa mai asteptam inca 5 ani pentru a ne da seama ca a fost un nor de praf care ni s-a servit cu acompaniamentul tovarasului CRIN si PATRICIU.
        Am senzatia ca traim perioada anilor 90-91 cand tot ce ne spunea nea Nelu la TVR o luam de buna. Atunci se spunea ca trebuie sa eliberam PIATA UNIVERSITATI de grupurile extremiste, acum trebuie sa eliberam Romania de Basescu ca ne sta in coasta si nu mai putem sa ne facem jocurile.
        Mai avem cateva zile in care putem sa ne trezim la realitate.

  7. manelistul virtual
    30.11.2009, 6:29 pm

    Oi fi si tu vreun anticomunist revolutionar bai Orgonas , este ? Ai facut revolutia in scutece. Maneaua lui Base n-ai afisat-o inca pe blog ? Asa-i ca stergi comentariul asta ca sa ne arati ce barbat esti ?

    • Bogdan
      30.11.2009, 6:38 pm

      Adevarata gandire de manelist. Numai cine a stat la televizor la revolutie, cu spritul in fata, are dreptul sa fie impotriva comunistilor. Pana una sau alta basescu este primul care a codamnat oficial comunismul (Rusine Comstantinescu ai fost ales de dreapta sa cureti tara de comunisti si te-ai aliat cu ei !). Anticomunismul ( ca si antifascismul) sunt atitudini permanente – nu numai la evenimente – acolo cantati voi manele chiar si virtuale – ce Dumnezeu o mai fi asta – probabil o boala psihica.

  8. Cristi
    30.11.2009, 6:34 pm

    Am votat in primul tur cu Antonescu! Desi eram convins ca n-o sa mearga in turul II! Dar am facut-o pentru ca sunt un om cu vederi de dreapta! De ce voi vota duminica cu Geoana?
    1. Pentru ca nu exista nici un candidat de dreapta in turul II.
    2. Pentru ca m-am saturat de prostii, curvele si pupincuristii cocotati pe scaune in ultimul an de guvernare pedelista.
    3. Pentru ca m-am saturat de excesele lui Basescu!
    4. Pentru ca nu pot accepta ca cineva (Mircea Dinescu) nu mai are ce cauta intr-o parte a acestei tari (Oltenia) daca nu-si schimba atitudinea!
    5. Pentru ca nu am de gand sa accept aparitia unui nou Ceausescu in aceasta tara! Unul mi-e de ajuns!

    Pentru toate astea il voi vota duminica pe Geoana! E adevarat, cu inima indoita!

    • Dodo
      30.11.2009, 6:51 pm

      Ai dreptate. Apoi dupa ce votezi cu comunistii, du-te si aprinde in 16 dec. o lumanare ptr. eroii ucisi de ei. Sper sa ai in fata ta o oglinda cand faci asta. Base, indiferent cm e el, cel putin a avut bunul simt sa condamne comunismul.

    • mike
      30.11.2009, 7:00 pm

      Vad ca ai citat bine invataturile “crinutei” ,dar din toate prostiile pe care le-ai scri cea mai tare e aia in care spui ca n-avem candidat de dreapta. Dar de stanga avem? O fi Basescu? O fi Geona ? Tu ce zici ? Dar de fapt nu astet raspuns de la oameni care n-au obiceiul sa gandeasca cu propriul cap.

    • bugsy
      30.11.2009, 7:33 pm

      Ai dreptate, Cristi!
      Alegatorii lui (ai lui Geana) sunt la fel ca el! (aici intreaba/l pe Dl. Ion Iliescu)

  9. Sorin Fortiu
    30.11.2009, 6:34 pm

    E mult mai grav; chiar actualul primar al municipiului Timisoara, Gheorghe Coriolan Ciuhandu (PNTCD) este cel care i-a invitat pe cei doi la Timisoara de 1 decembrie (vezi la http://www.vestul.ro/stiri/2166/crin-antonescu-klaus-johannis-si-mircea-geoana-la-timisoara.htm )!
    Se rasuceste in mormint Seniorul !!!

    • Evelina
      30.11.2009, 7:46 pm

      @ Sorin Fotiu, Seniorul se rasuceste in mormant atunci cand cei asemeni tie se folosesc de numele domniei sale. Presupun ca nu sunteti naiv, ci doar interesat! Slava Domnului ca nu sunteti atat de multi precum credeti!

      Felicitari Domnului Ciuhandu!

      • Sorin Fortiu
        30.11.2009, 9:32 pm

        Dar TU cine esti???
        Pentru ca DACA ai fi din TImisoara, ai sti ca eu NU am cum sa fiu interesat …
        Naiv? Poate, pentru ca inca cred ca principiile NU pot fi scoase la mezat …

  10. RazvanM
    30.11.2009, 6:35 pm

    Mizerabili. Reprezentanti ai calailor merg sa aniverseze crimele.

  11. Th.R.
    30.11.2009, 6:38 pm

    Propun sa incheie cate un pact pentru fiecare din cele 41 judete, municipiul Bucuresti, 313 orase, 2618 comune cu 13090 sate si sa spuna clar cine ce preia (bineintele pentru propasirea unitatii teritorial-administrative respective) ca sa nu apara discutii in coalitie mai tarziu.

  12. Shaq
    30.11.2009, 6:39 pm

    Intr-adevar incredibil tupeul lui Geoana and friends sa vina la Timisoara si sa faca parada acolo de marile lui calitati. Eu tot sper ca maine o sa il huiduie lumea, sa nu se faca Timisoara de ris ca ultimul sat din Oltenia sau Moldova, unde oamenii l-au votat masiv pe Geoana.

  13. DMax
    30.11.2009, 6:42 pm

    “se umple inca odata de ridicol prin sustinerea in turul doi a domnului Geoana.”
    Clar se umple de ridicol, dar ‘inca o data’, nu ‘inca odata’ :)
    On topic – e regretabil, intr-adevar, ca dupa 20 de ani de la Revolutie, relicvele comunisto/pesediste sunt aproape de a pune din nou mana pe putere…

  14. Arthur
    30.11.2009, 6:45 pm

    Maestre las-o mai usor cu Banatu’i fruncea caci banatenii de azi sunt in mare proportie oltenii si moldovenii de alaltaieri! Se vede asta si de la manifestarile spectatorilor la fotbal care au devenit la fel de penibili ca si stelistii,dinamovistii,craiovenii etc.
    Idea e ca sunteti minoritar caci cei peste 60% din timisoreni care l-au ales pe Ciuhandu primar vor merge cu el.

    • mike
      30.11.2009, 7:03 pm

      Ce-are scula cu prefectura ? Vezi Sibiul, se pare ca n-a fost chiar asa.

  15. anonim
    30.11.2009, 6:45 pm

    Nu vi se pare cam dur si nepotrivit “jos labele de pe Timisoara’?
    Cu ce drept?
    Excesele dauneaza grav sanatatii! Daca n-as trai in Romania m-as ruga sa castige Basescu. Dar traiesc aici si nu vreau sa asist la nasterea unui pseudo-dictator.
    Fiti mai atent cand folositi cuvintele.

    • je
      30.11.2009, 10:39 pm

      Ma lasi draga anonimule cu parerea ta si cu atentionarile tale . Sa te fereasca Dumnezeu si pe tine si pe toata gasca asta de hoti sa se porneasca balamucul ca o sa va rugati sa fi intrat in puscarii la timp . Asa am un sentiment ca vine valul unei noi revolutii sa ii mature toate gunoaiele astea PSD,PDL ,PNL PRM si normal UDMR

  16. Toma
    30.11.2009, 6:45 pm

    Nu inteleg care e problema ? Adica de ce nu au voie Geoana si Antonescu la Timisoara ? E o tara libera inca si fiecare are dreptul sa mearga unde doreste. Adica Basescu si PDL au voie, dar altii nu ? Nu va convine Geoana, evitati locul intalnirii. E simplu. Ce a ajuns tara asta ….

  17. TVlad
    30.11.2009, 6:46 pm

    Patetic din nou…acelasi indemn (valabil dealtfel) ar fi trebuit adresat si lui T basescu.La mitingul lui din Timisoara am vazut cum un lingau pdl i’a sters pantalonii de noroi (sau si faza asta poate fi acuzata de trucaj) iar multimea a fost adusa de prin satele din jur cu autobuzele.

  18. ionut
    30.11.2009, 6:52 pm

    Khris, eu zic sa te rezumi la analize economice, nu are rost sa ataci teme politice. incearca sa fii echidistant. eu, personal, nu cred ca o sa ma duc la vot in turul 2, si sincer sunt satul de atata politica. sunt scarbit de toti. te rog din suflet, nu mai insista cu politica. multumesc

    • Cristian Orgonas
      30.11.2009, 6:56 pm

      Ionut: stai linistit, nu voi transforma blogul asta intr-unul politic, dar datorita alegerilor, imi este imposibil sa stau deoparte de fenomen.

      Indiferent cine va castiga, totul se va termina duminica

  19. TVlad
    30.11.2009, 6:54 pm

    securistu “nedovedit” din Antwerpen intruchipeaza azi simbolul luptei anticomuniste…el ,eba ,udrea si boc.De fapt singurul demn de a face mitinguri la Timisoara este el, cel mai iubit fiu al “boborului” cel care ca ministru al transporturilor venea “sa scoata banatenilor autostrazile din cap”

    • Cristian Orgonas
      30.11.2009, 6:57 pm

      TVlad: aici nu este vorba despre Basescu…
      In 1996, Constantinescu a luat aproape 75% in Timis

  20. ella
    30.11.2009, 6:58 pm

    ar trebui sa incep cu “jos labele de pe romania,domnule autor, mai mult sau mai pution autor al blogului de aici.basescu nu este de dreapta,eu sunt oltean si iti spun ca basescu a venit la craiova in timpul mineriadei si i-a desfacut contractul de munca ing manucu pt ca a deconectat alim cu en electrica a garniturilor de tren ce ii ducea pe mineri la bucuresti.ing manucu i-a lasat pe mineri undeva in campia din spatele fac de electrotehnica , la statia jiul.basescu cu finul sau dobre a fost suparat ca minerii nu ajung mai repede la bucuresti, a venit la craiova sa faca ordine si sa dea unda verde trenurilor .speranta romanilor in a scapa de basescu si mafia securisto-comunista ce il tine in fata este geoana, pt ca pe antonescu nu l-am sustinut suficient.intre iliescu si basescu nu vad diferenta.condamnarea comunismului sper ca nu ati luat-o in serios.nu vedeti padurea de uscaturi.si mai sdper ca ratiunea dvs nu a adormit, stiind din spusele altora ca somnul ratiunii naste monstri.

    • DanD
      1.12.2009, 12:31 am

      ce vorbesti domnule ? Basescu l-a dat afara pe ing Manucu ? Pai mie in 90 altfel imi spunea ing Manucu ! (si eu sunt ing la CFR si m-am intilnit cu Manucu la Bucuresti). Noi in perioada aceea nici nu stiam cu ce se maninca Basescu care era cu domeniul naval….. este tare pacat ca nu putem sa spunem doua adevaruri unul dupa altul….tot mai trebuie sa bagam si cite o minciuna ca sa fie bine si frumos

  21. Blog de “analist politic”» Arhiv? blog » Ce-i prea mult stric?!
    30.11.2009, 7:01 pm

    [...] nu vreau s? fiu enervat ?i nu vreau s? mi se insulte inteligen?a. Din p?cate, articole ca acesta m? enerveaz?; astfel de articole se adreseaz? celor care deja îl sus?in pe B?sescu ?i nu [...]

  22. TVlad
    30.11.2009, 7:01 pm

    @khriss : ba eu zic ca este …da’ l’am votat masiv pe emil…si dupa aia in turul 2 pe iliescu – sa nu cumva sa ajunga vadim presedinte ,remember?
    acum suntem in fatza alegerii unui prostanac cu p de la kilogram versus un pui de dictator gen ceausescu…care detesta cam tot ce-i democratic dar se crede iubit de popor.Si eu am votat cu Antonescu …cu Crin nu cu Ioan :)

  23. Jean Valjean
    30.11.2009, 7:06 pm

    Khris, fii obiectiv, este vorba de proiectul Iohanis !
    Crin a iesit din cursa, dar Iohanis merge mai departe chiar daca “carausul” este Geoana. Scopul scuza mijloacele, nu-i asa ?

    • Cristian Orgonas
      30.11.2009, 7:08 pm

      Jean: Johannis si-a tras singur un sut in dos prin faptul ca a acceptat sa fie garantul unei asemenea aliante.
      Neamtul va fi aruncat din tren cel mai tarziu in primavara…

      • George
        30.11.2009, 10:34 pm

        De ce cere sa-i fie asigurat postul pentru cel putin 4-6 luni la primarie? Crezi ca nu stie ca in maxim 6 luni va zbura? E sigur. N-am inteles cum de a ajuns Johanis un mare geniu in guvernare?

  24. zamfir
    30.11.2009, 7:12 pm

    Hai sa mergem sa aruncam cu oua. Poate iese o stire din asta. Ce zici?

    • Cristian Orgonas
      30.11.2009, 7:13 pm

      Zamfir; putem lua atitudine, insa nu putem fi mitocani

      • zamfir
        30.11.2009, 7:23 pm

        S-a intimplat si la alte case mai mari sa se arunce cu oua, sau orice altceva care nu raneste. Noi nu avem mijloacele necesare sa ne auzim, in afara de vot, odata la cativa ani. Si, si atunci, vine un crin si isi bate joc de votul tau. Nu cred ca e un act de mitocanie, ci, exagerind un pic, un act de civism.

  25. Alexandru
    30.11.2009, 7:14 pm

    Jos labele de pe Timisoara!
    Ma voi duce sa scandez Jos Iliescu! Cred ca ar fi din nou momentul sa fim uniti! Ma voi duce sa calc in picioare mesajele electorale ale PSD-ului! Cea mai mare jignire! La Timisoara, dupa 20 ani, Iliescu sa ne spuna ce e mai bine sa facem!

    Rusine!

  26. Karl
    30.11.2009, 7:17 pm

    Frumos va sta domnule Ogonas. “Jos Labele” … un slogan demn de epoca lui Gheorghe Gheorghiu Dej. Cred ca in cautarea comunistilor ar trebui sa va uitati in propria oglinda.

    Macar stim un lucru acum – aici e un blog pro-Basescu. Oare cum se impaca ideile economice cu sustinerea “specialistelor” gen Eba-Udrea.

    Iar ca sa revenim la subiect aflati domnia voastra ca Geoana ARE TOT DREPTUL sa organizeze un miting atat la Timisoara cat si in alt loc al tarii. Totusi n-am ajuns INCA la dictatura.

    • Cristian Orgonas
      30.11.2009, 7:24 pm

      Karl: imi este jena ca la 20 de ani de la Revolutie, trebuie sa merg la vot pentru ca dl Iliescu sa nu obtina indirect al patrulea mandat.

      Si da, dupa cum am spus, d-nii Geoana si Antonescu au dreptul sa vina in Timisoara maine, insa ca timisorean am si eu dreptul sa fiu indignat nu de vizita in sine, ci de faptul ca a fost programata exact de ziua nationala a Romaniei.

      • Karl
        30.11.2009, 7:38 pm

        Domnule Ogonas, Iliescu este demult istorie pentru politica din Romania. Iar ideea cum ca Geoana ar fi manipulat de batranul Iliescu este o pura copilarie. Este foarte cunoscuta antipatia dintre cei doi.

        Ma tem ca intre cei doi candidati actuali la presedentie, comunistul este mai degraba actualul presedinte. Cel putin prin comportament, idei si actiuni. Ca sa nu mai vorbim de legaturile lui Basescu cu structurile comuniste inainte de 89. Dar fiecare avem simpatii politice si datorita lor inchidem ochii la unele adevaruri. Va urez succes la protestul impotriva lui Geoana.

      • m1ha1
        1.12.2009, 12:47 am

        Daca basescu e comunist ori n-ai vazut biletelul aruncat de Tariceanu ori nu vezi mogulii cum sar ca arsi stiind ca trebuie sa-l mai suporte 5 ani.

        dar fiecare cu ochelarii lui.

        presa e a 4-a putere in stat. de la basescu.
        am aflat salariile bugetarilor de sute de mil pe luna. in epoca basescu

        nu in cele 2 mandate a lui ILIESCU.
        dar daca vrei cenzura ca la Rusia, vei avea din plin. Si-atunci comentariul acesta iti va rasuna in urechi.

  27. florin
    30.11.2009, 7:19 pm

    Tot citesc pe aici si ma minunez cat de multi sunt indoctrinati cu chestia asta cu dictatorul de Basescu. V-ar fi placut voua asa dictatura acum 20 de ani. In fine, din pacate joucrile sunt facute, vedeam pe agenda.ro rezultatul poll-ului si Geoana e in fata bine. Si nu cred ca au votat activistii de partid sincer. Am admirat mereu ca romanii au stiut sa voteze in momentele importante dar cred ca si aceasta e o legenda ce se schimba. Dovada e Sorin Oprescu la Bucuresti, urmeaza Gioale in toata tara. Urata aniversare de 20 de ani o sa avem … Romania va salut, eu am plecat oricum de mult afara, cand pleaca si ultimul sa nu uite sa stinga lumina !

    • m1ha1
      1.12.2009, 12:55 am

      agenda nu e un etalon al sondajelor. uita-te de exemplu la vechile sondaje. a iesit crin primul cu 32%.. prea putini votanti acolo. am vazut si alte sondaje scorul e strans, decizia presedintelui sta in votul fiecaruia

  28. adriana
    30.11.2009, 7:19 pm

    Iubesc acest oras (Timisoara) din clipa in care am pus piciorul in el, in urma cu 10 ani, am parasit fara niciun regret Capitala si de fiecare data cand ma duc sa-mi vad parintii, ma simt cel mai bine cand ma urc in tren cu destinatia Timisoara. Daca nu ar fi existat Timisoara, as fi ales exilul. Simt insa, o tot mai mare delasare a adevaratilor banateni, in timp ce oltenii cuceresc mm cu mm orasul, zona. Semnele colonizarii se vad. Si eu sunt straina aici, dar am incercat sa ma adaptez eu Timisoarei si nu invers. Din pacate, timisorenii care au iesit in strada acum 20 de ani, azi stau in case, in pat. Doar cativa mai incearca sa ia o atitudine, dar si lor li se inchide gura repede cu un pret. Chiar si asa, ramane orasul cel mai frumos din Romania, unde pot sa fug de oameni chiar in mijlocul lor, caci nu te ataca cu manele, reflectoare, pitzipoance si prostie. Aici, Romania nu e peste tot, mai sunt locuri frumoase.

  29. blonda
    30.11.2009, 7:24 pm

    nu suntem obligati sa-i suportam pe socialistii astia.. ce rau imi pare ca l-am votat pe geoana in primul, incredibil.. nu`l credeam capabil de asemenea marsavie.. sigur o sa votam base in turul 2 pt a reforma parlamentul..

  30. clampp
    30.11.2009, 7:29 pm

    … Abureala…
    suntem o natie desteapta nu ne mai prosti cu fantome reloaded de acum 20 de ani…
    lupta cu stafiile…
    intrebati-ii pe nemti de ce lucreaza cu comunistii sovietici ,de ce relocheaza audi etc etc in germania …
    noi inca ne mai zbatem in ineptii propuse de un alcoolist…lumea munceste sa-si ridice nivelul de trai…noi votam maneaua…rita la la
    cu toata familia

  31. clao
    30.11.2009, 7:32 pm

    Cred ca ar trebui sa nu mai vorbesti in numele unei comunitati oricare ar fi aceea. Cu atat mai mult in numele timisorenilor.
    Din respect pentru noi, fa-ti reclama pe la alte porti: (iti sugerez) cea a lui Traian Basescu e si bine renumerata
    succes

  32. Das Reich
    30.11.2009, 7:33 pm

    Scuze dar Timisoare este cumva centrul universului si noi nu stim ? care este problema daca se duce Geoana acolo ? oare el este din Africa de Sud , hai terminati cu vorbele urite ,daca nu va place meeting-ul nu va duce-ti scurt/2 eu nu inteleg ce tot il bagati in oala pe Iliescu o fi fost el comunist dar are 80 de ani un pic de respect nu strica ,Basescu a fost Comunist+Securist +Boxer :)

    • adriana
      30.11.2009, 7:55 pm

      Respect fata de cine Das? POate sa vina cine vrea in Timisoara, nimeni nu le inchide granitele, dar sa nu se foloseasca acest oras in propaganda lor. Timisoara este unul dintre cei mai mari platitori de impozite in Capitala si primeste inapoi cel mai putin. De ce? Pt ca Ciuhandu taranist, desi cand il vad langa Geoana imi vine sa vars. Nici langa columna lui Traian nu l-ar fi onorat. Sper sa impuna FMI ca obligatie autonomia regionala, sa ramana banii produsi de fiecare regiune la oamenii care-i produc, sa vad din ce vor mai trai bucurestenii cu salarii de 50.000 euro.

    • je
      30.11.2009, 10:47 pm

      Prietene sper sincer sa nu moara Ilici inainte sa faca puscarie ca mult rau a mai facut tarii asteia despre ce respect discutam aici ???? Sunt mii de romani care nu il vor ierta niciodata si probabil milioane care nu il vor ierta niciodata pentru ca le-a furat visele si revolutia din 89 .

    • cris
      1.12.2009, 12:21 am

      Cand aud faza asta cu respectul fata de iliescu imi vine sa rad, daca nu ar fi atat de tragica situatia: respect pt un criminal? Din cauza lui au murit oameni la revolutie si la mineriade si tu imi spui sa-l respect pt ca are 80 de ani? Imbatraneste raul candva?

  33. victor L
    30.11.2009, 7:40 pm

    Nu am citit toate post?rile, dar mi se pare ca e omis, ca vinovat, pimarul Ciuhandu. El e cle ce vrea parteneriatul cu Geoana.

  34. Anonymous
    30.11.2009, 7:48 pm

    bun, hai Basescu.

  35. Toma
    30.11.2009, 7:51 pm

    Mergeti pe blogul lui Marius Mina. Marsaviile PDL nu mai au limite.

    • m1ha1
      1.12.2009, 12:59 am

      mda, ma mir ca nu i-au gasit lui Basescu, acum, si o fiica din flori, sau veti spune ca e si homosexual. Nu m-ar mira nimic. Fata de sfantul si neprihanitul Geoana …

  36. bango
    30.11.2009, 8:01 pm

    hai dom’le, nu au voie aia sa mearga la un miting? timisorenii pot sau nu sa-l voteze, ce te inflamezi asa cu jos laba de pe timisoara? revolutia a fost acu 20 de ani, iliescu nu mai e in spate la nimeni acum iar geoana e departe de a fi iliescu.

    nu am vazut sa urli la basescu jos laba de pe timisoara, desi asta a fost comunist si securist. las-o naibii de isterie, au trecut timpurile alea.

  37. Clau
    30.11.2009, 8:07 pm

    Iliescu e un mielusel de 80 ani, neputincios, A Nastase nu mai e vioara 1 in PSD. Sau poate ca totusi ne imbatam cu apa rece. Remember : http://www.romanialibera.ro/a171311/cine-va-incasa-pana-la-urma-lovitura.html

  38. aTom
    30.11.2009, 8:09 pm

    l-am votat pe basescu si la primarie si la cotroceni
    nu inteleg cum a reusit un om lipsit de caracter si bun simt sa prosteasca oameni inteligenti , cum e khris
    lasand la o parte prostiile, a ce miroase EBA la Strasbourg? A dictatura nerusinata,in stadiu inca incipient. Daca mai sta 5 ani, e in stare sa prosteasca poporul asta sa-l voteze prin referendum presedinte pe viata

    O fi geoana un tampit, cu hrebe si iliescu in spate, il prefer insa. Daca as putea da timpul inapoi, l-as vota pe Nastase

    • Cristian Orgonas
      30.11.2009, 8:13 pm

      aTom: nu m-a prostit Basescu :-)

      Pe mine ma deranjeaza altceva: este absolut regretabil ca la 20 de ani de la Revolutie, trebuie sa ma duc la vot pentru a vota indirect impotriva lui iliescu, la fel cum tot regretabil este faptul ca in acesti 20 de ani, niciun politician curat nu a reusit sa se constituie ca o alternativa la fostii comunisti

    • marian
      30.11.2009, 11:35 pm

      aTom., asa cum zici, Geoana o fi un tampit. Este cu hrebe si iliescu in spate. Il preferi, insa. Daca ai putea da timpul inapoi, l-ai vota pe Nastase.

      Pai ce sa zic…cu asa harababura in cap, si cu dorinta de a vota, esti un exponent perfect al lui homo erectus democraticus din Romania.
      Asa cum zice si khris, poti vota, este democratie si trebuie sa platim pentru asta; oameni ca tine si ca mine sunt inclusi in pret (nu ca te-as desconsidera, Doamne fereste!…iar pe mine, nici cat pe tine….).

      Dar vezi ca si democratia are limitele ei, nu te poti duce in casa cuiva si sa-ti bati joc de el, tipand ca este democratie. Eu nu fac asta. Sa nu o faci nici tu!

      Asa ca “Jos labele de pe Timisoara”!

  39. ion
    30.11.2009, 8:15 pm

    ce stiti de Geoana, cand apare in public?
    Sa venim cu rosii in piata, si oua.

  40. neutrino
    30.11.2009, 8:18 pm

    Nu stiu ce parteneriate inventeaza Geoana si Antonescu pentru Timisoara, insa au tot dreptul sa isi faca campanie cand vor si unde vor chiar daca la unii nu le convine ca acestia isi fac apariatia in Banat. Asta este parte din libertatea castigata dupa 89.

    Nu politic corect sa aberam ca unii sunt mai comunisti decat altii.
    Toti au trecutu compromis inclusiv Base – e drept ca Base e singurul politician, varf de partid care a condamnat cu curaj comunismu. Lu Base ii datoram respect pentru asta.

    Nu vad de ce tot tipati ca Iliescu e in spatele cu Geoana. Si ce daca ce e cu asta? voiati sa fie altfel? nu zau? pai ar fi bine sa fie numai Iliescu si nu si mult pomenitii Patriciu&Vantu
    ;)

    Anumiti timisoreni vad in Iliescu un fel de pui de drac, insa au tendinta sa exagereze de parca nu ar fi fost Iliescu ci un alt xx_ESCU conducator am fi accelerat cumva reformele si Romania ar fi fost mai instarita.
    Am fi fost pe dracu, ca sunt simple supozitii. Oamenii nu isi schimba in masa mentalitate, va aduceti aminte predictiile socio-economico-politice ale lu Brucan.

    Problema de fond este ca chiar cu trecutu comunist a lui Iliescu in Romania am avut alternanta la guvernare si alegeri libere ca sa nu mai spun ca acum suntem membrii UE si NATO.Imi pare rau ca unii nu recunosc aceste merite a le lui Iliescu.Nu ii sunt fan, nu il plac si de fiecare deata am votat antiPSD dar apreciez si recunosc anumite calitati ale unui om, chiar daca a dat din colt in colt cu puntele Proclamatiei de la Timisoara.

    Am maxima incredere in primarul Klaus Johannis si maxim respect, totusi nu imi face bine sa vad pe Patriciu si Vantu in grupu lui de sustinatori.
    Imi doresc ca vesticul vestit primar Ciuhandu sa ia lectii de la Johannis si sa faca ceva cu Timisoara. E inacceptabil ca un oras cu veniturile pe care le are sa aiba un centru asa de urat si de neingrijit precum Timisoara. Toate trotuarele sunt praf, strambe si pline de gropi, nu poti sa mergi pe acolo cu picioru, daramite cu un carucior de copil. Cladiri cu fatade distruse, strasini pe sub care este un mare pericol sa treci (cad caramizi), etc, praf, mizerie, beciuri inundate, sobolani, putrefactie mirosuri pestiletiale in plin centru unui oras care unii il denumesc aberant “mica Viena”!
    Rusinie domnu Ciuhandu! Rusine!

    Nota 1 pentru schema Telpark care e de-a dreptu JENANTA! locuri neamenajate de parcare unde un tichet de o zi costa 1 EURO!
    Spre deosebire de parcarile civilizate, nou creeate din Sibiu unde un tichet de o zi in plin centru Sibiului costa 1 LEU !!!
    Rusinie domnu Ciuhandu! Rusine!

  41. Caron
    30.11.2009, 8:30 pm

    Nu ai facut bine ca te-ai atins de politica, alta decat cea financiara. Eu citeam cu placere opiniile si explicatiile tale tehnice.

    Crezi programul lui Geoana de a mari cota unica la 20% (era pe site-ul oficial sapt trecuta) e ok dpdv tehnic?
    Crezi ca gestionarea crizei ec. de guvernul Boc-Basescu a fost ok?

    Oricum o dai tot nu e bine.

  42. Vasile D
    30.11.2009, 9:18 pm

    Sper pentru binele acestui popor sa nu ajunga mafiotii la butoane.

    Jos labele de pe ROMANIA!

  43. KingSnake
    30.11.2009, 9:32 pm

    Ce ciudat ca n-am vazut o astfel de declaratie si nici un fel de problema din partea timisorenilor cand Basescu a facut acolo un miting cu oameni adusi cu metode foarte apropriate de cele comuniste. Sau cand lingaii timisoreni exersau scandari de “Basescu si poporul” tot in mandra Timisoara.
    E pacatoasa ipocrizia. :(

  44. Dragos Muresan
    30.11.2009, 9:38 pm

    text jegos, cuma adica “jos labele de pe Timisoara”? Autorul in numele cui vorbeste? Nu in numele meu si nici in numele timisorenilor. Acest individ pe numel Orgonas crede ca Timisoara e jucaria lui? De parca am fi in gradinita… nu ma mira ca tara a ajuns in halul asta.

  45. marius d.
    30.11.2009, 9:50 pm

    eu unul ma duc maine sa ii huiduiesc! mai vine cineva! nu pot suporta sa vad cita manipulare avem in jur.

  46. DonPedro
    30.11.2009, 10:07 pm

    @ Cristian Orgonas
    “Ionut: stai linistit, nu voi transforma blogul asta intr-unul politic, dar datorita alegerilor, imi este imposibil sa stau deoparte de fenomen.”
    Ati facut-o deja, d-le Orgonas. Si inca intr-un mod lamentabil.
    Pot intelege patima in cazul celor care lupta pentru o ciosvarta de putere.
    Nu pot s-o inteleg, insa, la cei care nu au nimic de castigat.
    Pacat! Blog-ul d-voastra parea, la un moment dat, ca musteste de idei.
    Post-ul de azi nu este nici pe departe a unui om care intelege democratia si ca posibilitate neingradita de a alege intre mai multe oferte politice. Fiecare dupa cum il duce capul.
    … Iar comentariile duhnesc a ura si intoleranta. Nu poti sa urasti un om pentru ca e de alta parere decat tine. Altfel, mortii Timisoarei au pierit in zadar.
    Divide et impera! Asa incepe dictatura.

    PS.
    De 20 de ani votez. De fiecare data cand am votat am crezut ca am facut-o bine. Si de fiecare data am fost dezamagit. Pot sa mai cred ca eu am dreptate si nu celalalt?

    • veninusrl
      30.11.2009, 11:40 pm

      eu as zice ca o dictatura incepe prin limitarea libertatii presei! Priveste presa, in special cea televizata, in romania! Ti se pare libera si obiectiva? Mie nu.

    • Cristian Orgonas
      1.12.2009, 12:18 am

      DonPedro: nu am absolut nimic impotriva unui miting electoral organizat de PSD la Timisoara, insa acesta nu trebuia sa aiba loc de ziua nationala a Romaniei.

      Subiectul “comunism” este extrem de sensibil in acest oras, iar atunci cand un candidat in spatele caruia se afla multi fosti membrii ai MAN si/sau ai CC al PCR decide sa isi faca propaganda exact in aceasta zi speciala, trebuie sa fie pregatit sa respunda unor intrebari legate de moralitatea unui asemenea gest.

  47. Bogdan George
    30.11.2009, 10:16 pm

    Pe ei timisoreni!!! cu oua si rosii stricate

    http://www.vranceamedia.ro/archives/8697 – un articol despre 1 decembrie

  48. veninusrl
    30.11.2009, 11:36 pm

    ma umple de furie (era sa zic venin :) ) ) sa vad oameni care-i gasesc circumstante atenuante lui iliescu sau il gasesc inofensiv acum ca are 80 de ani. Oameni buni iliescu a omorat, nu cu mainile lui ci prin manipulare, i-a impins pe romani sa se urasca intre ei, iliescu este ceea ce putea fi mai rau pentru romania post ’89 … si i s-a intamplat romaniei sa-l aiba la carma 10 ani e mult prea mult. geoana nu este decat o excrescenta a sistemului clientelist pe care cancedrul romaniei l-a pus in miscare si intretinut, prin cancer il numesc pe ion iliescu dar si clica cu care s-a inconjurat: nastase, hrebenciuc, vanghelie, mitrea, mazare, etc. Pacat ca iliescu nu va fi condamnat in viata fiind pt ca post-mortem sigur va fi condamnat acest criminal.
    Sustinandu-l pe geoana suustineti cancerul societatii romane.

  49. Otto Max
    30.11.2009, 11:51 pm

    Basescu se trage de la Iliescu, numai ca l-a tradat si pe el ca si pe Petre Roman, pe Internationala Socialista, pe liberali si cam pe toti care nu le servesc interesele personale. Basescu nu este un anti-comunist, sa fie clar. El e omul regimului vechi. Daca avea alte convingeri, nu intra in Internationala. Ca poaete pacali o gramada de oameni, asta e alta branza. E un fel de Victor Orban a Romaniei, care a trecut la dreapta numai din simplu fapt, ca acolo nu era un lider puternic. Daca aceasi lipsa se contura la socialisti, e sigur ca azi Basescu incerca sa ne convinga cum mugulii capitalisti de dreapta fura de la pensionari sa oameni saraci ai tarii.

  50. Otto Max
    30.11.2009, 11:56 pm

    Deci, trebuie sa fii chiar naiv sa crezi ca Basescu lupta de unul singur cu mogulii Romaniei. El era ajutat de multi dintre ei sa devina presedinte. Din pacate, discursul lui inca mai pacaleste oamenii.

Aboneaza-te!

RSS Vrei sa fii la curent cu articolele publicate pe BusinessDay.ro? Aboneaza-te acum prin RSS. Nu te costa nimic!

Din aceeasi categorie

Comentarii recente