General Publicat la 27.8.2009 53 comentarii
Sunt Florentina si am castigat intr-o luna 20.000 de euro fara sa fac nimic…
Probabil ca in ultimele saptamani, multi dintre voi ati fost bombardati cu e-mailuri prin care erati indemnati sa donati 5 euro pentru a castiga averi.
Pentru ca fenomenul pare sa ia amploare din moment ce am primit multe e-mailuri si am sters o gramada de comentarii care faceau publicitate sistemului, m-am gandit ca ar fi bine sa scriu despre asta, nu de alta dar poate ii fac sa se razgandeasca pe unii dintre cei care cred ca un astfel de sistem poate functiona.
Mesajul primit pe e-mail incepe printr-un fel de bla bla motivational in care autorul iti explica faptul ca “ceea ce iti propun este o extraordinara sansa pentru a putea face bani de acasa“. Aceasta metoda de a face bani tocmai a fost tradusa din engleza pentru ca ”nu mi se pare corect sa faca bani numai americanii si englezii“, iar daca nu te grabesti, pierzi posibilitatea de a castiga ”un sac de bani” intr-un timp foarte scurt.
Dupa ce ai fost motivat suficient, ti se spune ce trebuie sa faci pentru a castiga in cateva saptamani mai multi bani decat castiga unii in 10 ani.
Deci, iti faci un cont la o firma care transfera bani, donezi 5 euro, trimiti 50 de e-mailuri si te-ai scos. Mai jos, explicatia detaliata a sucesului in viata:
Dupa ce o sa ai contul… (la firma respectiva n.a.), trimiti imediat 5 EURO la prima adresa de email din lista succesiva de mai jos
1. ilaria***@yahoo.it
2. geo***@yahoo.it
3. bir***@gmail.com
4. asist**@gmail.com
5. gra**@yahoo.com
Dupa ce ai trimis 5 EURO la prima adresa de email din lista de mai sus se va intampla ceva foarte simplu, O sa-ti de-a certitudinea ca acest sistem functioneaza (singura certitudine este ca vei ramane fara cinci euro n.a.). Ai probat Tu, pentru a fi convins ca acest sistem functioneaza! Exista un numar foarte mare de persoane care vor citi acest mesaj si vor face ceea ce ai facut tu.Urmatorul pas este sa copiezi aceasta pagina pentru a putea face publicitate si a putea sa o trimiti prin email cum am facut si eu la cel putin 50 de persoane.In copia ce o vei face, adresa de pe locul unu(1) o stergi,astfel adresa de pe locul doi(2) va fi locul unu(1),locul trei(3) va fi locul doi(2),locul patru(4) va fi locul trei(3),locul cinci(5) va fi locul patru(4) iar pe locul cinci(5) vei scrie adresa Ta de email.
ATENTIE nu incerca sa pui emailul tau repede pe locul 1 crezand ca ajung banii mai repede, pentru ca nu functioneaza asa.Adresa ta o sa fie stearsa si nu o sa ajugi niciodata la mii de persoane pentru a atinge o suma mare.
Iata cum functioneaza (omul face aici cateva greseli de calcul care nu conteaza n.a.): cand tu trimiti e-mail-uri adresa ta se gaseste in postul numarul 5 din lista, daca tu trimiti 50 de emailuri circa 25% vor rapunde hai sa zicem 12,5% daca din 40 numai 5 se inscriu (12,5%din40=5) din acel moment adresa ta de email se gaseste in pozitia numarul 4. Calculam cele 5 persoane care fac la fel si ele, trimit 40 email ajungand la o cifra in jur de 200 de persoane (12,5%din 200=25) acum emailul tau trece la pozitia 3, in aceasta pozitie se ajunge in jur la 1000 de persoane din care 12,5% deci alte 125 de pers, acum emailul tau se gaseste in pozitia 2, in care cele 125 de persoane trimit 40 de email sa ziceam, ajungem la 5000 de persoane din care 12,5% raman 625 care poarta emailul tau in prima pozitie si ei trimit emailuri tu ajungi in jur la 25000 de persoane din care 12,5%=3125 persoane care iti trimit fiecare 5 euro tie. In acest punct facem 3125X5=15625 euro.
O sa intre in cateva saptamani sa nu zicem 15625 dar in jur la 10000 pe contul tau bani reali care o sa poti sa-i cheltuiesti oriunde sau poti sa ii transferi pe cartea ta de credit dupa care poti sa ii scoti in bani lichizi, sau simplu de ai transfera in contul tau din banca. Succes si la multi bani!
Cum oamenii reprezinta cheia succesului in business, sunt mentionate si cateva povesti de succes:
Sunt Florentina ….Ce pot sa zic? Multumesc foarte mult !! Am trimis 50 de emailuri cum era explicat in instructiuni dupa care au trecut ceva zile si am uitat complet de aceasta treaba. Oricum credeam ca nu o sa se intample nimica, dar in momentul cand am intrat sa imi verific contul, o saptamana dupa, am gasit aproape 5000 eur. Dupa 30 de zile aveam, mai mult de 20000 euro in cont, nu imi venea sa cred, am zis tuturor amicilor de pe mess si acum toti fac bani.
Salutare eu sunt Adrian si sunt din Timisoara, dupa trei saptamani aveam mai mult de 13000 de euro la inceput am crezut ca e ceva eroare in contul meu. Numai acum cateva luni cateva persoane sau pus sa citeasca aceste fraze cum faci tu acum, dar sau decis sa urmeze pasii care sunt redati mai jos si nici nu iti imeginezi ce obiective au atins. Nu ai nimic ce sa pierzi e numai de castigat, urmareste instructiunile cu atentie si pregateste-te sa primesti cateva mii in urmatoarele 30 de zile.
Acum, sa analizam putin lucrurile (trecem peste ridicolul logicii pe care se bazeaza sistemul): este evident ca se merge pe principiul unei scheme tip Caritas, unde primii care intra in sistem sunt platiti din banii pe care ii cotizeaza urmatorii, iar totul se darama atunci cand se vor fraierii se termina. Cu alte cuvinte, foarte putini castiga, foarte multi pierd. Este adevarat ca nu pierzi decat 5 euro, insa pici de fazan.
Ni se spune ca, daca trimitem 50 de e-mailuri, aproximativ 10% dintre persoanele spamate in acest mod vor raspunde pozitiv, acceptand sa doneze 5 euro. Retineti, 10%!!! in conditiile in care stim ca si 0.1% (unu la mie) este mult. Hai sa zicem ca spamul are succes si ca vor dona 1% dintre cei contactati. Cu alte cuvinte, ai un donator la o suta de e-mailuri trimise. Cum tu nu trimiti decat 50, ai jumatate de donator, ceea ce inseamna ca poti avea unu sau niciunul.
In ritmul asta, niciodata “NU vei ajunge pe locul I pe lista de e-mailuri” si, cum nu ai voie sa sari peste rand pentru ca “adresa ta o sa fie stearsa si nu o sa ajugi niciodata la mii de persoane pentru a atinge o suma mare” (cum o sa ti stearga adresa nu se spune si trebuie sa fii prost sa nu te treci pe locul I din prima) naivii se vor termina inainte ca tu sa ajungi sa primesti bani.
Pentru a acumula 1000 de euro, trebuie ca 200 de oameni sa doneze cate 5 euro. Cum rata de succes a spamului am hotarat ca este peste asteptari (1%), pentru a avea 200 de donatori trebuie sa spamezi 20.000 de casute postale (intre noi fie vorba, probabil ca 100.000 este o cifra mai aproape de realitate).
Florentina si Adrian (povestile de succes mentionate mai sus) au castigat impreuna 33.000 de euro, ceea ce inseamna ca aproape un milion de casute postale au fost deja spamate. Daca te grabesti, poate mai prinzi si TU niste naivi
PS:Â a dat careva 5 euro?


Cristian Orgonas, Timisoara, blogger din 2008. Am 10 ani experienta in Vanzari, Supply Chain si Achizitii, iar pe acest blog public articole pe teme economice.
27.8.2009, 12:22 pm
vezi, iar ne jignesti, ziceai la un moment dat ca esti citit de oameni educati si tu scrii articol de libertatea!!!
sa aiba poporul acces la cunoastere
misto analiza domnule analist!
27.8.2009, 2:35 pm
da, cele mai naspa mailuri sunt cele cu loterii online la care nu te-ai inscris
27.8.2009, 12:25 pm
urat khris foarte urat
27.8.2009, 12:44 pm
Dorel:
1. Din cand in cand, mai avem nevoie si de articole ceva mai usoare, la mine pe blog gasesti extrem de rar asa ceva.
2. Ii apreciez pe cei care ma critica constructiv, insa tu nu faci asta, ci ma critici doar de dragul de a ma critica.
27.8.2009, 1:34 pm
nu o sa mai intru pe site, pentru ca m-ai lamurit cu ultimele articole care nu mai au legatura cu ceea ce faceai odata. postezi mult si unde e mult e si prost. nu mai expui problemele ca un analist adevarat, testezi opinia cititorilor tai aruncand ipoteze absurde, faci analize “imparitale” ale unor subiecte care nu merita promovate.
ai mai fost criticat si doar ai parat abil observatiile sau le-ai ignorat, “astea sunt datele oficiale si trebuie sa plecam de la ceva” iti apartine, sper sa iti apartina si analizele care nu au nici o legatura cu realitatea.
nu o sa mai citesc deoarece nu vrei sa te detasezi de nivelul de intelegere al maselor vizavi de realitatea economica a ro. faci analize fara sa tii cont de ceea ce se afla in spatele imaginii unei institutii (oligopol, concurenta neloiala, ajutor mascat al statului sau al UE). dai dovada de corectitudine politica si , pe langa saturatia mea de zambete corporatiste, te banuiesc de o lipsa a independentei tale ca bloger/analist si formator de opinie. te-ai declarat educator al culturii economice si sustinator al atitudinii bunului simt si tu te balacesti in date oficiale si incomplete pierzand contactul si cu partea de jos a economiei, dar si cu cei care isi exercita din plin in vremurile astea pozitia dominanta. consider ca promovezi o atitudine corecta fata de institutia statala si fata de cea economica, atitudine care, pe termen lung, este foarte nesanatoasa conationalilor nostrii.
tu sustii un sistem economic si nu oamenii care muncesc zilnic sa supravietuiasca acestor sisteme, iar munca lor este folosita tocmai pentru construirea unei societati care le ingradeste drepturile odata cu dezvoltarea sa economica. sustii un sistem care da rateuri in zonele dezvoltate economic si care exista numai la nivel declarativ in tarile dezvoltate social. sustii consumul si globalizare intr-o tara care ar putea sa invete din problemele tarilor cu “capitalism avansat” si, proaspat iesita din comunism, nu vrea capitalism si sare direct in consumerism.
salutari
27.8.2009, 2:33 pm
@ Dorel
Ziceai ceva de scris mult si prost?
27.8.2009, 4:08 pm
Dle. Orgonas, esti un analist adevarat ? Ce atatea vorbe
) , esti tare au ba.
27.8.2009, 12:52 pm
>:)
Ati uitat ceva esential: CUM anume se trimit cei 5 euro?
Daca sunt transferati dintr-un cont in altul, comisioanele sunt mai mari decat cei 5 euro
Io cre’ ca-i tzeapa pe care vor s-o traga cei din banci… ca nu mai au asa multi fraieri pe care sa-i taxeze cu comisioanele lor nesimtite
27.8.2009, 4:34 pm
PAYPAL
27.8.2009, 12:53 pm
asemenea mailuri am primit si eu, am ras si eu de eventuala naivitate a unora, si evident, nu am trimis nici un euro. pe de alta parte, as avea totusi o corectura la articol:
“(cum o sa ti stearga adresa nu se spune si trebuie sa fii prost sa nu te treci pe locul I din prima)”… aici explicatia e simpla, si nu nici o mare filozofie. ti-au spus mai sus cum o sa ti se stearga adresa: “In copia ce o vei face, adresa de pe locul unu(1) o stergi,astfel adresa de pe locul doi(2) …”. astfel ca, daca tu te infigi primu acolo, trimiti la 50 de insi, aia la randul lor, x% din ei vor trimite mai departe, donand in prealabil cei 5 euro la prima adresa (adica a ta), dupa care o vor sterge. practic te excluzi singur dupa prima treapta a piramidei.
28.8.2009, 11:46 am
Corect! Pentru un analist e cam penibila scaparea.
27.8.2009, 12:56 pm
Nu va mai certati fratilor.
E foarte bun articolul. Si asta pentru ca la noi sunt inca multi naivi care vor sa creada in astfel de sisteme pentru ca nu au alta posibilitate sa devina bogati si sa ii dea pe spate pe vecini cu toale bmw samd.
Sistemul poate sa functioneze. Si in plus la o suma asa de mica multi sunt tentati sa incerce.
Pe de alta parte nu ar fi de mirare ca ideea sa fie pusa in circulatie de insusi sistemul de plati online ca strategie de marketing.
Insa la fel ca intotdeauna, nu este o sursa de castig sigura. Dupa cum spune si Khris “singura certitudine este ca vei ramane fara cinci euro”. Singura sursa de castig sigura sunt mainile si creierul nostru.
1.9.2009, 2:42 am
Articolul prezinta o situatie reala, checule, dar este postat nepotrivit: in principiu nu ma prea astept ca vreunul dintre cititorii acestui blog (macar unul) sa faca greseala de a reactiona la asemenea mesaj (nici macar EU, cat sunt eu de “afon”, nu as “musca”). Sau, prezentand exact acelasi lucru, dar privit “de-a-’ndoaselea”, se poate aprecia ca persoanele susceptibile sa raspunda unui asemenea mesaj nu au calitatea care sa le permita sa considere acest blog util si/sau interesant, deci nu-l acceseaza si nu-l citesc.
Articolul ar fi FOARTE bun, dar NUMAI publicat intr-un site de popularizare, unde si-ar atinge tinta de a fi citit de cei susceptibili sa nu-si dea seama CA/DE CE sa nu raspunda unor asemenea mesaje.
27.8.2009, 1:00 pm
Mda, penibil pt tine!
27.8.2009, 1:05 pm
sau iti faci 5 casute de mail si te pui numai pe tine.
27.8.2009, 1:08 pm
Bravo domnilor ! Ati ajuns sa incurajati spam-ul.
27.8.2009, 1:08 pm
@Khris Prea mult timp liber ? sau pana de inspiratie?
27.8.2009, 1:16 pm
M-am gandit ca un astfel de articol usor la 50 de articole serioase nu face rau. Se pare ca m-am inselat
27.8.2009, 2:55 pm
Nu te-ai inselat…e foarte fain articolul. Ma fascineaza cum de mai pun oamenii botul la emailuri gen Reiffeisen Bank., BRD etc.
27.8.2009, 1:32 pm
Dear and Kind Mister Cristian Orgonas,
Eu sunt de acord cu aceste semnale de alarma si ar trebui sa faci un articol si despre escrocheriile de tip nigerian deoarece pe masura ce va creste nivelul de trai in Romania, unii oameni deosebit de idioti vor descoperi acest tip de escrocherie si vor pune botul instant.
Lupta impotriva prostiei nu are nevoie de nicio justificare.
Dr. Agwenale Bukwolabwe, asistent al primului ministru nigerian.
PS: trimite-ti-mi multi bani, promit ca va voi tripla castigurile
)
27.8.2009, 3:24 pm
Nu-i trimite asistentului meu nimic! Este un betiv si are doar o mina de diamante.
Eu, generalul Nwokonwoko Titicaca (prim-ministrul nigerian)am de 3 ori mai multe mine de diamante ca asistentul meu. Trimite-mi mie orice suma si-o sa ti-o dau inapoi de 10 ori.
Inaltimea sa, prim-ministru, general, doctor, inginer financiar piramidal Nwokonwoko Titicaca
27.8.2009, 1:34 pm
Ideea asta inteligenta e tot de-a lui Geoana?
27.8.2009, 1:40 pm
trebuie sa fii nebun sa te bagi in asa ceva…
1.9.2009, 2:44 am
Nu, este suficient doar sa nu fii destul de lucid
27.8.2009, 1:55 pm
Este primul articol scris de tine pe care l-am parcurs in mai putin de 1 minut. Adica nu l-am citit. Mi se pare ca trebuie sa fi cumplit de ignorant sa crezi ca poti sa iei bani din asemenea “scheme”. Asa ca e pierdere de vreme sa stau sa citesc si sa dezbat asemenea subiecte.
27.8.2009, 2:36 pm
Exact la fel am sarit si eu peste comentariul tau fara sa il citesc. In mai putin de 1 min.
27.8.2009, 2:13 pm
Conceptul se numeste “social engineering” (slang term to refer to an individual act of manipulation or possibly fraud) si are aplicatii multiple. (de la “vezi ca se inchide YMessengeru’ sau “o fetita de 3 luni jumate are nevoie de 2 litri de sange 02 RH negativ”, pana la scrisori de noroc care fac turul lumii sau teatru radiofonic (vezi Orwell si alienshii).
Favoritele mele sunt:
1) Virusul albanez: Primesti un email care te anunta ca ai calculiciul virusat si, ca sa scapi de belele, trebuie sa stergi tu, cu manutza matale, un anumit fisier din directorul Windows/System32.. si apropo, sa nu uiti sa-ti anunti prietenii cu care ai corespondat ca sunt si ei, sigur, virusati.
2) Votul uninominal romanesc: … asta nu-l mai eggsplic.
27.8.2009, 2:40 pm
In afara de faptul ca chestii de gen Caritas, Delfinul, fiica unui rege din Africa ce te cauta pe tine salvatorul sa-i scoti banii din tara contra cost, o afacere cu un cont uitat in banca domnului X etc nu ar avea cum sa functioneze la oameni cu IQ peste …40, sistemul asta presupune ca din start un tip cu logica minima si-ar face 5 conturi de mail si ar trimite tuturor, si mai presupune ca banii trebuie trimisi undeva…in mail?????? Cum vine chestia asta, ca bani in mail inca nu am auzit sa poti primi =)) probabil e vorba de o casuta postala REALA… cu adresa strada numar etc si cu plic real…
)
27.8.2009, 4:34 pm
paypal, dudule. paypal.
27.8.2009, 2:48 pm
Multi prosti pe lumea asta, nu trebuia sa faci articolul, te-ai obosit degeaba, ei oricum sunt prosti si fac exact ce stiu ei, adica sa persevereze in prostia lor (vezi toate sistemele piramidale de imbogatire).
Salutari.
27.8.2009, 2:52 pm
:looool:
inca mai sunt fraieri care pun botul la asa ceva?! evident: Florentina este unul dintre acestia
1.9.2009, 2:49 am
BA PARDON! NU EA “pune botul”, ci ii determina pe altii s-o faca (sau macar asta se straduieste sa realizeze). Sau, si mai exact, NI SE POVESTESTE ca asta ar incerca sa realizeze.
27.8.2009, 3:10 pm
@Codruta, bani la o adresa de mail se trimit prin Paypal. Asta asa pe scurt.
Tragem concluzia ca sistemul nu are sanse, pentru ca din aia 1% care ar pune botul trebuie extrasi altii 1% care sa aibe si Paypal.
27.8.2009, 3:29 pm
Dar ce zici de asta: http://cristinalilianadinu.blogspot.com/ ?
Azi am vazut ca isi facea reclama pe site-ul evz.ro
Se pare ca odata cu criza s-au inmultit cazurile de ‘bolnavi’ care cer ajutorul online..
Mie mi se pare a fi Filantropica, versiunea online (cei care au vazut filmul inteleg)
EDIT: ar trebui sa ne bucuram ca nu suntem in locul Cristinei si sa o ajutam daca putem. Desi avem multi bolnavi inchipuiti, Cristina nu este unul dintre ei.
27.8.2009, 3:59 pm
decat sa dai la Florentina banii mai bine joci la bursa si castigi cu oferta publica lansata de kazacii carora le-a vandut PATRICIU firma Rompetrol
http://infoazi.blogspot.com/2009/08/rompetrol-rrc-si-ptr-preturi-la-oferta.html
in loc de 20.000 euro poti face 50.000 daca esti destept si te pricepi la calcule
27.8.2009, 4:02 pm
fain
)
27.8.2009, 4:25 pm
salut!
In 2004-2005 lucram la un broker de informatii financiare si intermediam prin internet cereri de finantare de la diversi oameni. La un moment dat, am primit un email de la un nene care cerea o finantare sa trimita vreo 2000 de euro in acea vreme la o tombola italiana, care ii scrisese ca a castigat 2 milioane euro dar ca sa ii trimita trebuia sa trimita el intai 2000 euro la o anumita adresa. Binenteles ca persoana respectiva imi trimisese si o parte din emailul “castigator” dar din care stersese datele firmei ce facea tombola, ca se temea ca o sa mergem noi sa ii luam premiul. Incep un dialog prin email cu respectiva persoana, in care pe parcursul a circa 6-7 emailuri schimbate ii demontez toate argumentele vis-a-vis de acest mare castig, dar din pacate omul nu vroia sa inteleaga, tot ma intreba daca ii dam banii. asa ca la un moment dat l-am lasat sa peroreze in gol, mi-a mai trimis vreo luna emailuri din ce in ce mai nervoase (domle tinerii astia care duc de nas oamenii seriosi) si nu i-am mai dat importanta. insa in urma acestei experiente am ramas cu o mare mirare (cum pot sa fie unii oameni atat de fraieri sa creada in asa ceva) si cu o mare frustrare (ca un a acceptat nici unul din argumentele pe care i le prezentasem, de imi venea sa ma duc la el in localitate sa il dau cu capul de toti peretii sa se trezeasca odata).
27.8.2009, 4:30 pm
@Radu:
Stii, este o vorba: omului ii poti face rau cu forta, da’ bine ba’ !
27.8.2009, 10:07 pm
He He He eu am patit-o cu un bulgar care a incercat sa ma pacaleasca cu o ditai suma de 100 000 de lire la loteria engleza…
))))))))))))
Numai ca eu m-am dus la Ambasada Engleza si am dat acolo toate detaliile.
Sper ca bulgaricul sa stea fain de tot acum intr-o inchisoare…macar frantuzeasca, acolo unde se afla cand a incercat sa ma traga in tzeapa
27.8.2009, 4:55 pm
Stiti cum functioneaza? simplu: primele adrese sunt legate la acelasi cont paypal…asa ca cineva se imbogateste pe banii naivilor, ca sa nu spun prostilor care trimit cate 5 euro…deci daca s-au gasit deja 10 000 de prosti in lume (cifra mica, cred ca sunt pe putin de 1000 de ori mai multi), cineva e destul de bogat acum…
27.8.2009, 5:56 pm
27.8.2009, 8:09 pm
@ Cristian .
Ce ai scris , in limbajul international se cheama schema Ponzi ! (trufa “inteligenta ” )
Acelasi sistem dar cu alte mijloace , a dus ” respectabilul ” domn Madoff la 150 de ani de puscarie !
27.8.2009, 8:10 pm
sunt unii care n-au auzit de paypal si se apuca de comentarii pe bloguri economice, ce oameni domnule ….
1.9.2009, 2:53 am
Noi n-avem voie sa comentam?
27.8.2009, 10:51 pm
Asemenea articole trebuie reluate periodic. Pentru c? ?i prostimea se reîmprosp?teaz? periodic ?i poate m?car la câ?iva le mai vine mintea la cap dup? aceste articole. “Sistemul” func?iona înc? din epoca de aur, atunci mesajul circula prin po?t? ?i cerea expedierea unei bancnote de 10 lei la prima adres? po?tal? din list?.
28.8.2009, 9:15 am
Nimic nu e nou sub soare, imi aduc aminte de pe vremuri, pentru cei trecuti de 40 de ani, atunci nu era e-mail, sms, etc se facea schema asta prin posta si se punea 10 lei(suma la nivelul anilor 80′ si… destul de buna) intr-un plic, atunci eram liceean si am facut-o cu cativa colegi, eu am strans atunci o suma frumusica cu 3 zerouri si unde mai pui ca era in bacnote de 10lei…
) …. Dar de atunci lumea s-a mai perfectionat si reimprospatarea amintirilor e un lucru bun. Apropo atunci sistemul nu era considerat o piramida ci un sistem de intrajutorare.
28.8.2009, 11:08 am
Buna ideea, dar nu stiu daca punerea in practica a fost chiar reusita. Problema nu e subiectul mai usor cat faptul ca ai citat prea mult din acel mail fara sa explici clar oamenilor de ce e teapa si sa nu se increada in asa sisteme. Un articol care sa zica omului in vreo 10 feluri ca asa ceva sigur nu o sa ii imbogateasca peste nopate era mai folositor.
28.8.2009, 5:13 pm
1.9.2009, 2:55 am
OHO! Fraierii sunt ca apa, ajung peste tot. Doar nu se-asteapta cineva sa ramana Romania fara apa si/sau fara fraieri?!?
31.8.2009, 2:33 am
[...] pastreaza o savoare aparte chiar daca este abordat zilnic in blogosfera. Citeste pe khris.ro despre spam in stil Caritas, la Ioan T. Morar6 despre un exemplu de spammer care incurca numele bancilor si pe oradeanul.com [...]
31.8.2009, 10:58 am
sistem de joc piramidal. Doar initiatorul are de castigat!
20.9.2009, 10:09 pm
excrocii romaniei,ne uimiti.ce va fata mintea,numai timpenii ca si voi,pina intr-o zi cind veti fi prinsi.excroci ordinariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
18.7.2010, 6:06 pm
IMI PLACE TREABA ASTA DAR NU SUNT SIGUR PE MINE????